divendres, 25 de març del 2011

REALMENT SÓC LLEIG?


De veritat sóc deforma? Ja sé que ho sap tothom. Sempre s’equivoquen amb mi o són imaginacions meves. Sempre he dubtat si sóc lleig per alguna raó especial. No poc beneficiada de les arts estètiques, ni poc rica de bellesa però sóc bon noi. La gent no em veu normalet tirant a lleig, la gent em veu horrible, és veritat? Serà tan greu? És que no tinc cap punt positiu en el meu físic. No se si em veuen lleig. Horrorosament, malvadament estranya. Em veuen bé? Desviïn la mirada així no hauran de gaudir de la contemplació de la meva possible lletjor en tota la seva esplendor. Tothom em mira així de malament? no hi estic acostumada. Comenten el meu aspecte? En parlen en veu alta? En parlen de les meves faccions amb els amics? M’utilitzen per demostrar-se que llestos i que guapos i que genials i que ben fets que estan vostès. Es pensen que sóc un paranoic? Bé jo sovint també ho penso, o no.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada